Kwaliteit

Kwaliteit vinden we bij Leppehiem belangrijk. We streven ernaar om de zorg- en dienstverlening persoonsgericht aan te bieden op een hoog niveau. De medewerkers zetten zich in om dit niveau te bereiken en zijn actief bezig met het thema kwaliteit. Door dit te doen weten we hoe we ervoor staan en waar de mogelijkheden zijn om de zorg verder te verbeteren of juist behouden wat we doen.

Waardigheid en Trots
Actief aan de slag gaan met  Kwaliteit, kan op verschillende manieren. Leppehiem heeft in 2018 ervoor gekozen om dit met "Waardigheid en Trots" te benaderen en zijn onderwijl actief aan de slag gegaan. Het mooie aan het landelijke traject Waardigheid en Trots is dat er sprake is van continue kwaliteitsmetingen en werken aan verbeteren. Eind 2018 is gestart met een Scan Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg. Deze scan liet zien waar we goed in zijn en waar de ontwikkelpunten liggen. Dit is verwerkt in een kwaliteitsplan. Jaarlijks wordt de scan herhaald en monitoren we halfjaarlijks de vooruitgang middels een light scan.

Uw mening telt!
We willen continu onze kwaliteit blijven verbeteren daarom is uw mening belangrijk. Help ons door uw waardering achter te laten op Zorgkaartnederland! Klik hier om een waardering achter te laten voor ons Mienskipssintrum en hier voor de Leppehiem thuiszorg.

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nl

Cliënt ervaringsonderzoek Wijkverpleging

ZorgfocuZ heeft dit onderzoek uitgevoerd en voor 2020 zijn we uitgekomen op een score van 7,7.

Nieuwsgierig naar ons Kwaliteitsjaarverslag en kwaliteitsplan?

Kwaliteitsjaarverslag 2022 
Kwaliteitsjaarverslag 2023
Kwaliteitsplan 2023
Kwaliteitsplan 2024

Tenslotte
Gaat er onverhoopt tocht iets mis of bent u ontevreden over onze zorg- of dienstverlening, dan horen we dit graag van u. Uw suggesties en klachten vatten we op als advies om de zorg- en dienstverlening te verbeteren. Klik hier voor meer informatie.